CALENDARI I INSTRUCCIONS RECOLLIDA LLIBRES DEL BANC DE LLIBRES

Benvolgudes famílies,

En els següents documents enllaçats podeu consultar el calendari i instruccions de recollida dels llibres del Banc de Llibres d’ESO i 1r de batxillerat.

Document 1: Calendari i instruccions de recollida de llibres de 1r, 2n 3r i 4t d’ESO del Banc de Llibres final de curs 2022-2023.

-Document 2: Calendari i instruccions actualitzades de recollida de llibres de 1r de batxillerat per a pertànyer al Banc de Llibres durant el curs 2023-2024.

Vos recordem que els alumnes de primer de batxillerat que tenen exàmens de la convocatòria extraordinària hauran de lliurar tots els llibres el divendres 30 a les 11,30. Els alumnes que han aprovat tot els lliuraran el dia 21 els de diürn,  o el 14 els de vesperti i nocturn, tal com estava previst.