RECORDATORI FAMÍLIES ALUMNAT 4t ESO: CALENDARI DEL PROCEDIMENT ADMISSIÓ OBLIGATORI PER A SOL·LICITAR PLAÇA EN 1r BAT (DEL 26 DE MAIG AL 3 DE JUNY DE 2022).

Benvolgudes famílies d’alumnat de 4t d’ESO,

vos recordem que és imprescindible fer el procés de sol·licitud d’admissió per a sol·licitar plaça en 1r de batxillerat per al curs 2022-2023.

Tot l’alumnat matriculat en 4t d’ESO a l’IES Lluís Vives durant l’actual curs 2021-2022 ha de fer obligatòriament el procés de sol·licitud d’admissió telemàtica “Telematrícula” entre el 26 de maig i el 3 de juny per a sol·licitar plaça en 1r de batxillerat. https://portal.edu.gva.es/telematricula/

SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ.

Consulteu, en l’apartat d’admissió de la pàgina web del centre la informació detallada (modalitats, quines modalitats tenen dret prioritari d’accés per a l’alumnat del centre, batxillerat “vespertí” d’Arts del torn ordinari,…)

Molt important!!!!! Vos preguem que, atenent a la modalitat de batxillerat que voleu sol·licitar, consulteu els documents exclusius amb informació per a alumnat del centre.

-Consulteu les informacions sobre el procediment de sol·licitud d’admissió polsant “ací”.

-Consulteu el document per a l’alumnat del centre que desitja obtindre plaça en 1r de batxillerat d’Arts – via: Arts Plàstiques, Imatge i Disseny o via: Música i Arts Escèniques polsant “ací”.

-Consulteu el document per a l’alumnat del centre que desitja obtindre plaça en 1r de batxillerat de Ciències/Tecnologia o Humanitats/Ciències Socials polsant “ací”.

MOLT IMPORTANT!!!! NO OBLIDEU MARCAR LA CASELLA DE PRIORITAT D’ALUMNAT DE GRUP CENTRE PER A BATXILLERAT CIÈNCIES/TECNOLOGIA O HUMANITATS/CIÈNCIES SOCIALS.