“DIA DE L’ESPORT 2021”, 31 DE MARÇ (ACTUALITZACIÓ)

Des de l’IES Lloixa agraïm la donació de material esportiu que ha fet la Fundació TRINIDAD ALONSO per haver participat en el “DIA DE L’ESPORT 2021”

————————————————–
Durant els dies 23 i 30 de març de 2021 s’han realitzat diferents activitats esportives a l’IES Lloixa, commemorant el dia internacional de l’esport. La temàtica ha sigut dels jocs olímpics i paralímpics de Tòquio 2021.

Amb aquest dia s’intenta conscienciar a l’alumnat la importància de l’activitat física per a previndre problemes de salut en un futur i tindre una bona qualitat de vida. A més, s’han realitzat activitats de l’àmbit paralímpic, perquè l’alumnat siga conscient de les dificultats que han d’afrontar les persones amb discapacitat.

Agraïm la col·laboració de l’alumnat dels grups de PMAR i de PR4, ja que han ajudat a organitzar i supervisar totes les activitats realitzades.

DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ FÍSICA