ACTE DE GRADUACIÓ DE 2n DE BATXILLERAT / ACTO DE GRADUACIÓN DE 2º DE BACHILLERATO

El dijous 16 de juliol de 2020, a l’IES Lloixa es va realitzar un senzill acte de graduació de la nostra estimada promoció de 2n de Batxillerat.

Malgrat la crisi sanitària, que ha esdevingut un fi de curs atípic, l’alumnat i professorat hem volgut tindre un últim encontre i acomiadament. Les professores EVA ALBEZA i CONCHA CELA, així com la directora, FRANCISCA RAMOS, van dedicar unes emotives paraules al nostre alumnat, desitjant-los molt d’èxit en aquesta nova etapa que iniciaran, i transmetrent-los que ha sigut un plaer compartir aquests anys al seu costat.

Des de l’IES Lloixa esperem que tinguen molta sort i il·lusió en la vida, i que puguen complir tots els somnis que es proposen.

IES Lloixa

———————————————————

El jueves 16 de julio de 2020, en el IES Lloixa se realizó un sencillo acto de graduación de nuestra estimada promoción de 2º de Bachillerato.

A pesar de la crisis sanitaria, que ha provocado un fin de curso atípico, el alumnado y profesorado hemos querido tener un último encuentro y despedida. Las profesoras EVA ALBEZA y CONCHA CELA, así como la directora, FRANCISCA RAMOS, dedicaron unas emotivas palabras a nuestro alumnado, deseándoles mucho éxito en esta nueva etapa que iniciarán, y transmitiéndoles que ha sido un placer compartir estos años a su lado.

Desde el IES Lloixa esperamos que tengan mucha suerte e ilusión en la vida, y que puedan cumplir todos los sueños que se propongan.

IES Lloixa