CINC ALUMNES DE L’IES LLOIXA OBTENEN UNA PUNTUACIÓ DESTACABLE EN LA PROVA CANGUR

En la XXIII Edició Prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i celebrada els dies 29 i 30 de Març de 2018, van participar un grup de 69 alumnes de l’IES Lloixa de Sant Joan d’Alacant.

D’aquests alumnes, tenim el plaer de transmetre a tota la comunitat educativa de l’IES Lloixa els excel·lents resultats que han obtingut cinc alumnes*, que són tres més que l’any passat:

De 1r d’ESO (1604 participants):

40 MARTA JOVER MESEGUER, amb 117,25 punts

55  LUIS MUÑOZ MARTÍNEZ, amb 110,50 punts

73  LUCÍA MARÍN POLO, amb 103,75 punts

De 3r d’ESO (2117 presentats):

47  SILVIA PALOMO SÁNCHEZ-MONTAÑÉS, amb 77,50 punts

De 4t d’ESO (1725 participants)

23  WENWEN YANG, amb 95,00 punts

Des del Departament de Matemàtiques felicitem aquestes alumnes, agraïm la participació de tot l’alumnat, i animem a que més alumnes participen en les properes edicions de la Prova Cangur.

Més informació sobre la Prova Cangur:   http://cangur.alcoi.upv.es/

DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES

*En la pàgina web de la Prova Cangur sols es mostren els alumnes amb el 5% de les millors puntuacions.