Benvolguda família / benvolgut alumne o alumna:
Per indicació de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional us traslladem informació d’utilitat en relació amb la gestió de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19. CIRCULAR
Protocol d’actuació davant COVID 19
Últimes indicacions: Horaris autobús i altres
Hola famílies.
Ací tenim les últimes indicacions per a demà:
- Horaris autobusos i protocol del transport escolar . HORARIS
- La cantina estarà en ús a partir del dilluns 14 de setembre sols per a comprar el menjar. L’alumnat no podrà romandre en el seu interior més que el temps imprescindible per a comprar i després tornarà a la zona que tinga assignada del pati. En tot moment es cumpliran les mesures marcades en el protocol sanitari.
- Durant el curs 2021 no es podrà fer ús de les taquilles. Si algun/a alumne/a encara no ha passat per consergeria a recollir el dipòsit després de comprovar que està en bon estat, cal que passe.
- RECORDATORI. A partir de demà, dimecres 9 de setembre, JA COMENCEN LES CLASSES “AMB NORMALITAT” per a l’alumnat del TORN 1. Hi haurà dos timbres per a l’accés al centre, a les 8h i a les 8:03 h, en funció d’on tinguen la classe a primera hora. Recomanem seguir les instruccions donades a les tutories en els dies d’acollida. L’eixida també es farà escalonada segons zones.
Aula segura
Estàs preocupa’t/preocupada de com serà la vida a les aules durant este curs? Visita la web AULA SEGURA.
Manual ús Aules
Ens arriba un manual elaborat per la comunitat CVTIC que es considera essencial per a aquests moments. Es tracten aspectes com és l’accés a la plataforma, la seua instal·lació en dispositius mòbils o el lliurament bàsic de tasques. ENLLAÇ.
També disposem d’un nou canal en Youtube, AULES CvTIC que vos pot ajudar.
Consulteu-ho.
Ànims i salut


