Últimes indicacions: Horaris autobús i altres

Hola famílies.

Ací tenim les últimes indicacions per a demà:

1. Horaris autobusos i protocol del transport escolar . HORARIS
  2. La cantina estarà en ús a partir del dilluns 14 de setembre sols per a comprar el menjar. L’alumnat no podrà romandre en el seu interior més que el temps imprescindible per a comprar i després tornarà a la zona que tinga assignada del pati. En tot moment es cumpliran les mesures marcades en el protocol sanitari.
  3. Durant el curs 2021 no es podrà fer ús de les taquilles. Si algun/a alumne/a encara no ha passat per consergeria a recollir el dipòsit després de comprovar que està en bon estat, cal que passe.
  4. RECORDATORI. A partir de demà, dimecres 9 de setembre,  JA COMENCEN LES CLASSES “AMB NORMALITAT” per a l’alumnat del TORN 1. Hi haurà dos timbres per a l’accés al centre, a les 8h i a les 8:03 h, en funció d’on tinguen la classe a primera hora. Recomanem seguir les instruccions donades a les tutories en els dies d’acollida. L’eixida també es farà escalonada segons zones.