PARTICIPACIÓ DE L’IES LA NUCIA EN LA TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ DE LA MARINA BAIXA 2024

El passat dissabte, 25 de maig es va celebrar a Benidorm la trobada d’escoles en valencià de la Marina Baixa 2024. La jornada va començar pel matí amb una xarrada sobre Estellés i les seues visites a Benidorm i els poemes que va escriure sobre el poble de Benidorm. Per la vesprada a les 17 hores va començar una cercavila des del Parc d’Elx fins l’Aigüera on van participar tots els col·legis i instituts, inclòs l’IES La Nucia. Tot seguit des de les 17.30 fins les 19.30 en el parc de L’Aigüera es van realitzar molts tallers per als xiquets i xiquetes de totes les edats. L’IES La Nucia va participar amb un taller de polseres de gometes de diversos colors. Destacar el molt bon ambient i l’èxit del taller,i sobretot perquè el taller va ser realitzat per l’alumnat del nostre centre, sobretot de PRIMER de batxillerat, encara que també d’altres cursos. Gràcies per la vostra implicació i estem molt contents de la vostra col·laboració.