🌟🌟TESTIMONIO DE MARISOL PÉREZ🌟🌟.

🎙️✨ Hem tingut la sort i el privilegi d’escoltar de viva veu l’experiència de Marisol Pérez Urbano en el nostre centre. Ens va compartir la seua commovedora història: L’11 de març de 2004, el seu fill Rodrigo va morir en l’estació d’Atocha, sent una de les 191 víctimes dels atemptats terroristes que van colpejar Madrid. Aquesta activitat s’emmarca dins del projecte que el Ministeri d’Interior i Formació Professional, juntament amb el Centre per a la Memòria de les Víctimes del Terrorisme i la Fundació Víctimes del Terrorisme, col•laboren en aquest projecte en el qual participa el nostre centre. A la xarrada van assistir alumnat de quart de l’ESO. Agraïm a Marisol per la seua valentia i per compartir el seu testimoniatge amb nosaltres. Agraïm també al @CEFIRE de La Nucia per les seues gestions i companyia durant aquesta sessió.