Búnker 0. Gaudint Teatre

Búnquer 0 és la nova creació del grup de teatre de l’IES La Nucia, Gaudint Teatre. Una impactant i absorbent distopia social que ens enfronta a les preocupacions del nostre món i que atorga el protagonisme a la joventut.

SINOPSI
En un futur distòpic, el Continent viu sota el domini asfixiant dels règims totalitaris. En aquest context, un grup de joves estigmatitzades, al mateix temps que denuncien les injustícies, busquen obrir esquerdes entre les quals respirar i retornar la llum a la societat. La seva lluita i resistència està plena d’humor i esperança. Quin serà el seu destí? I el del Continent?
Amb algunes picades d’ullet a 1984 d’Orwell i Un món feliç, d’Huxley, entre altres, Búnquer 0 és una distopia social que ens convida a reflexionar sobre els riscos de perdre drets i llibertats. I ho fa enfrontant a l’espectador amb les tribulacions de la societat actual. Tot l’elenc que participa en la funció és alumnat del Batxiller d’Arts Escèniques del nostre IES.
Per a la realització del muntatge teatral, a part de la disciplina escènica i dramàtica, s’ha configurat un projecte interdisciplinari en l’institut en el qual han participat els departaments de Tecnologia, Educació Plàstica i Visual i Electricitat.
Com sempre, el grup de teatre de l’IES La Nucia, Gaudint Teatre, realitza una funció solidària, en aquesta ocasió a benefici de la lluita contra el càncer, fomentant així els valors de cooperació i altruisme entre el nostre alumnat.