NOUS HORARIS DE TRANSPORT APLICABLES DES DEL DIMARTS 14/11/23

Donat el nombre d’usuaris, la Conselleria d’Educació ha aprovat un nou autobús de 38 places, amb la qual cosa els estudiants transportats de la RUTA DE BENIDORM, podran complir amb el seu horari lectiu dins del centre sense necessitat de esperar a l’eixida de tots els estudiants d’eixa ruta. A més a més, l’alumnat sol·licitants de les tres rutes estan en espera per utilitzar el transport escolar, poden començar a utilitzar-lo.

Per aquesta raó, s’actualitzen els horaris de transport DE LA RUTA DE BENIDORM, que seran aplicats des del DIMARTS 14/11/23. Es publicaran a consergeria les llistes AMB EL NOMBRE D’AUTOBÚS, i dades dels ESTUDIANTS TRANSPORTATS d’eixa ruta. Tots els estudiants han de revisar especialment el nombre de l’autobús que els transporta a l’EIXIDA DELS DIMARTS, DIMECRES I DIJOUS.

Els estudiants de la ruta d’Altea i de la muntanya, seguiran tornant dimarts, dimecres i dijous amb l’autobús de les 15:05.

A continuació vos posem una guia orientativa que explica com queda distribuït el servei d’autobús de la RUTA DE BENIDORM.