Gestions en Secretaria

Donada la situació del COVID19 el pas al centre està restringit i les gestions són telemàtiques o amb CITA PRÈVIA.

Per tant, si necessiteu alguna cosa:

1) HEU DE FER UNA SOL·LICITUD explicant què necessiteu i qui sou.

2) Escanegeu-la i envieu-la al correu 03015105.secretaria@edu.gva.es

3) Nosaltres ens posarem en contacte per enviar-vos el que cal o per donar-vos una cita prèvia.

TIPUS DE SOL·LICITUDS:

• GENERAL (certificat matrícula en ESO, certificat notes en ESO, recollida títol ESO i/o BAT, …): ENLLAÇ
  • WEB FAMÍLIA (si ja heu demanat han d’esperar, estem introduint dades, disculpeu). ENLLAÇ
  • PAGAMENT ASSEGURANÇA ESCOLAR (només per a l’alumnat que es matricula en 3r, 4t, BAT, FPB i QUALIFICACIÓ). Consulteu el procediment amb Secretaria.
  • TAXES (comprova la teua taxa TAXES): ENLLAÇ
    • Taxes expedició de la Targeta d’Identitat i de l’Historial Acadèmic (NOMÉS BAT)TUTORIAL
    • Taxes expedició de la Targeta d’Identitat i Informe d’Avaluació de Formació Professional (NOMÉS CFGM i CFGS). TUTORIAL.
    • Certificació Acadèmica dels seus estudis de Batxillerat. SOL·LICITUD i  TUTORIAL. ENLLAÇ
  • TÍTOLS ACADÈMICS (alumnat que titula en 2n de BAT):
    • Sol·licitud de títol a expedir per la Generalitat. ENLLAÇ
    • Generador de taxes per expedició de títol. ENLLAÇ