INFORMACIÓ IMPORTANT

Iniciem un nou curs 2122.

Moltes famílies estan preocupades per com estarà tot organitzat. És normal, però no vos preocupeu.

Comencem dient-vos alguna informació i continuarem donant-vos-la puntualment.

Vos demanem que aneu entrant regularment en la nostra pàgina web perquè aneu informant-vos.

El curs s’inicia el proper dimecres 8 de setembre. Però l’entrada de tots els grups serà escalonada durant el dimecres 8 de setembre i dijous 9 de setembre. Properament vos posarem dia i hora en què heu de vindre.

Abans d’això vos calen les següents informacions:

• Llistes de grups:
    • De 2nESO a 2nBAT podreu consultar el grup assignat en Web Familia el dia 7 de setembre. NO ESTARAN LES LLISTES DE GRUPS PENJADES AL CENTRE.
    • L’alumnat de 1rESO sí disposarà dels llistats en paper penjats al centre el dia 6 i 7 de setembre que podrà consultar segons la cita prèvia assignada. LLISTA.
  • Llistes de transport col·lectiu (per a TOT l’alumnat sol·licitant del servei):
    • Les llistes dels beneficiaris/es del transport estaran exposades en el centre el dilluns 6 de setembre i dimarts 7 de setembre.
    • Ací teniu dia i hora de cita prèvia per poder consultar-les i comprovar que esteu com a beneficiaris/es i està correcta la ruta i la parada. LLISTA.
    • En eixes llistes no estaran els/les possibles autoritzacions especials per a l’alumnat de BAT i FPB (estes estaran a partir d’Octubre).