Comunicació a les famílies: Esports al Barri

Benvolgudes famílies:

Dijous que ve 3 d'octubre (03/10/24) per la vesprada (17.30h-20.00h) tindrà lloc l'esdeveniment “Esports al Barri” a la vesprada en el nostre institut (IES JOANOT MARTORELL -Cdad. del Aprendiz, 2, 46017 Valencia-), al barri de Sant Marcel·lí.

Volem que aquesta jornada siga una festa de l'esport i la salut, on vindran diferents entitats esportives a promocionar les seues activitats físiques. Hi haurà estands informatius i zones esportives amb pràctica dels diferents esports i activitats. Ens han confirmat 12 entitats esportives la seua assistència (tenis de taula, esports d'aigua, dansa i karate, parkour, fitnes i salut, handbol, hòckei, voleibol, bèisbol, futbol, bàsquet, i patinatge). Volem aconseguir que el nostre institut servisca de punt de trobada entre les famílies i les diferents entitats esportives i que tot alumne puga trobar el seu esport.

Serà una vesprada bonica on totes les famílies i alumnat esteu convidats. Si no eres alumne del IES Joanot Martorell, també estàs convidat. T’esperem. Volem promocionar la cultura esportiva i la salut del barri i rodalies.

Aquesta jornada es troba dins del projecte “Joanot en Moviment”, per a la promoció d’hàbits saludables del nostre alumnat i famílies. Pots buscar-nos en Instagram com a:  @joanot_enmoviment.

Vos esperem el proper dijous 3/10/23 entre les 17.30h i les 20.00h al IES JOANOT  MARTORELL (València).

C/Ciudad del Aprendiz, 2, 46017, València.

Salut i Joanot!

Departament d’Educació Física del IES JOANOT MARTORELL