Inici del curs 2023-2024

Volgudes famílies;

Hem arribat al inici del curs 2023-2024, i el repartiment d’agendes es farà de la següent forma:

• Els alumnes que hagin pagat la quota, rebran al inici de les classes la seua agenda.
  • Qui pague en els propers dies, s’ha de passar en el descans de les classes, de 10:45-11:15, el despatx de l’AMPA, i li ho donarem. Estarem dilluns, dimarts, dimecres i divendres de la setmana que ve.
  • Qui no vullga ser soci/a, pot arreplegar la agenda per 5 euros, en el mateix lloc i horari.

Gracies a la vostra aportació en el darrer curs, hem pogut:

• Subvencionar les AGENDES al alumnat de Secundaria i Batxillerat.
  • Subvencionar la Volta a Peu de desembre al institut.
  • Regalar al alumnat associat, una entrada al cinema per desembre, per fer-los gaudir d’aquesta opció cultural.
  • Realitzar quatre xerrades on-line, prou enriquidores per a tots els asistents.
  • Subvencionar la graduacaió de 2º de batxillerat i de 4º de Secundaria, per la realitzacio dels dos actes.
  • Subvencionar la revista “Trellat i forrellat”, feta pels nostres fills i filles al institut.

Per poder continuar fent el millor, vos demanem de nou vostra aportació per al pròxim curs 2022-2023. La quota continua sent de 20 € per un alumne, 30 € per dues alumnes i 40 € per 3 o mes alumnes, a abonar per transferència bancaria al compte del AMPA de Caixa Popular;

ES84 3159 0010 5422 9953 3220

Molt important indicar al ingres el nom del alumne.

Per eixample: Andreu Gines Ferrer 2º Secundaria.

En el cas que siguen dos o mes alumnes, valdria amb el nom i cognoms comuns i els cursos. Por eixample: Andreu y Sara Ginés Ferrer 3ª Secundaria i 2º Batxillerat.