EL GRUP D’ALUMNES STICK DE L’IES JOAN COROMINES DESTACA EN LA FIRA ZIENZIA ASOKA

El grup d’alumnes Stick i els seus professors Isaac Soler i David García de l’Institut d’Educació Secundària Joan Coromines han estat convidats d’honor a la prestigiosa fira Zienzia Asoka, gràcies al seu primer lloc a la fira de Vilaciència.

Les estudiants van tenir l’oportunitat de conéixer altres projectes de joves científiques i científics de tota Espanya. Aquesta experiència els va permetre adquirir noves idees per a futurs projectes i va ser una oportunitat per a aprendre d’altres estudiants i obtenir una visió més àmplia del panorama científic actual a Espanya.

A més de la interacció acadèmica, les alumnes Stick també van tenir l’oportunitat de gaudir de la rica gastronomia basca. La diversitat i l’exquisidesa del menjar basc va ser una delícia per a les estudiants. Aquesta experiència culinària sense dubte va enriquir la seua visita i els va permetre apreciar la cultura basca d’una manera més profunda.

Aquest reconeixement és un orgull per a l’IES Joan Coromines i per a tota la comunitat educativa de Benicarló. La participació en la fira Zienzia Asoka no sols ha estat un premi, sinó també una oportunitat per a aprendre, créixer i representar el seu institut i Benicarló en un escenari nacional.

L’institut espera que aquest èxit motive més estudiants a participar en activitats científiques i a continuar explorant el fascinant món de la ciència. La ciència no sols és una disciplina acadèmica, sinó també una eina per a entendre el món i fer-lo un lloc millor.
El grup d’alumnes Stick ha demostrat que amb passió, dedicació i treball dur, els joves poden aconseguir grans altures. El seu èxit és un exemple per a tots els estudiants i una prova que el futur de la ciència a Espanya està en bones mans.

Enhorabona, Marta, Patricia, Aitana i Nuria. Esperem veure més dels vostres èxits en el futur!