TEATRE  INFANTIL A L’IES JOAN COROMINES LA SETMANA DEL LLIBRE

El grup de teatre de 3r d’ESO ha representat LLOPS, una adaptació pròpia d’aquests tres contes: Pedro y el lobo ( tradició popular)Un final diferent (Jeróme Camil) i ¡Que llega el lobo! (Émile Jadoul). Aquest és un treball especialment preparat per als xiquets i xiquetes del cicle d’infantil de les escoles públiques de Benicarló.

Ha estat un plaer ser visitats per l’alumnat i professorat del CEIP Ángel Esteban, del CEIP Eduardo Martínez Ródenas, el CEIP Francesc Catalán i el CEIP Marqués de Benicarló. Hem disfrutat moltíssim treballant per aquest públic magnífic i excel·lent.

Us adjuntem baix unes fotografies que ens vam fer junts i l’enllaç al vídeo de la representació de l’obra per tal que gaudiu del nostre treball.