L’IES JOAN COROMINES VISITA TARRACO

El passat 11 d’abril l’alumnat de 1r d’ESO, acompanyat pel professorat de la matèria d’Àmbit Sociolingüístic, va anar a Tarragona i visitaren les restes arqueològiques de la ciutat de Tarraco, una important capital de l’imperi romà.

Tarraco va ser capital de la província romana de la Hispània Tarraconensis i, per la seua importància, va comptar amb edificis tan representatius com un circ, un teatre, un amfiteatre i una imponent muralla que envoltava gran part de la ciutat.

El nostre alumnat va gaudir d’un recorregut de dues hores i mitja per aquests espais, recolzat amb les explicacions dels guies turístics, que els van passejar per la història dels carrers i carrerons d’aquesta antiga ciutat. Van visitar les muralles, els antics espais del circ, del fòrum i l’amfiteatre romans. Finalment, van dinar en un dels pulmons verds de la ciutat, gràcies al bon oratge i temperatura de la costa mediterrània.