EL COROMINES A UN ENTRENAMENT DE L’EQUIP DE BÀSQUET DE BENICARLÓ

L’alumnat de l’IES Joan Coromines de Benicarló, de Batxillerat, Cicle Formatiu de GS d’Animació Socioesportiva i Formació Professional Bàsica, el dimarts dia 26 d’abril, dia de l’Esport, van assistir a una sessió d’entrenament de l’equip de bàsquet, categoria Leb Plata de Benicarló. Van estar ben atents a les instruccions que es donaven als jugadors.

Ens va acompanyar i orientar en tot moment, Noelia Bascuñana de l’staff de l’equip.

En acabar l’entrenament, el seu primer entrenador, Adrià Alonso, acompanyat pels jugadors Anthony Libroia i Aaron Ganal, ens van fer una xerrada sobre els entrenaments i singularitats de l’equip. Aquests van respondre a una sèrie de preguntes que va formular l’alumnat.

Ens va faltar poder fer alguna pràctica amb els jugadors, però no va ser possible i ho deixarem per alguna altra ocasió.

L’experiència va ser valorada molt positivament per part de l’alumnat.

Moltes gràcies equip!

La resta d’activitats programades per al dia de l’Esport, per a l’ESO, que s’havien de fer a l’exterior, van quedar ajornades per les condicions meteorològiques.