ELS CICLES D’ADMINISTRATIU DEL COROMINES VISITEN FORINVEST 2024

El passat dimecres 6 de març, l’alumnat de primer de grau mitjà de Gestió Administrativa i dels graus superiors d’Administració i Finances i Assistència a la Direcció de l’IES Joan Coromines de Benicarló, vam visitar la Fira de Mostres de València on es duia a terme Forinvest, l’espai més gran de networking financer i empresarial del país.

Hem d’agrair a la Caixa Benicarló que ha fet possible aquest viatge a la Fira de València i a futures col·laboracions amb l’institut i els cicles d’Administratiu.

L’objectiu fonamental d’aquesta activitat era conèixer el món empresarial, els mediadors d’assegurances i la banca; així com observar com treballen els assessors, inversors i els emprenedors de «start-ups», entre altres.

La jornada va resultar molt positiva per a l’alumnat perquè vam assistir a conferències sobre com organitzar grans events com els Latin Grammy de Sevilla per Mediapro, escoltar al jove emprenedor Sergio Navarro guanyador dels Premis VLC/Startup 2021 i cofundador de l’empresa Domoblock, i fins i tot, escoltar a Fernando Romay amb Mapfre sobre assegurar el millor futur a la generació sènior. Hem gaudit d’una experiència molt gratificant i enriquidora. Esperem poder tornar l’any que ve!