PROJECTE DE PINTURA MURAL AL COROMINES

El projecte de pintura mural de la diversitat de 4t d'Educació Plàstica i 1r de Batxillerat, a les assignatures de Comunicació Audiovisual i Cultura Audiovisual.

Durant els mesos d'abril i maig, l'alumnat de l'optativa d'Educació Plàstica, Visual i Audiovisual de 4t d'ESO ha participat en un projecte de pintura mural a les parets de l'exterior de l'institut. A partir d'unes bases donades (l'ús de la geometria al lettering, l'ús obligatori de tres colors com a màxim i treballar la temàtica de la inclusió), van crear propostes per grups. El mural definitiu, és el resultat de dos d'estes propostes. Hem començat a treballar dins de l'aula les idees i esbossos, per a eixir al carrer i posar en pràctica el que hem aprés sobre pintura, color, textures…

D'altra banda, durant els dies de realització del mural, l'alumnat de l'optativa Comunicació Audiovisual i de l'optativa de modalitat del Batxillerat Artístic, Cultura Audiovisual, han documentat tot el procés mitjançant fotos i vídeos. Amb este material, estan elaborant un vídeo documental de la realització de tot el projecte.

Està sent una experiència molt enriquidora i totalment transversal. Un procés que ha sigut molt laboriós però a la vegada molt educatiu. El resultat són dos murs, de 48 i 16 metres, que donen alegria al nostre centre. La paraula "viu" en diferents llengües, seguit de la paraula "diversitat", que defineix la nostra comunitat educativa.

El pròxim curs continuarem el mural a la paret de la cantonada, i només tinguem acabat el vídeo fet per les assignatures d'audiovisual, el penjarem al web.

Enhorabona a totes i tots pel vostre gran treball!

diversitat