ESTRENA DEL DOCUMENTAL “TODA UNA VIDA” DE MARTA ROMERO, EXALUMNA DEL COROMINES.

Toda una vida, el documental de Marta Romero que ens emocionarà

Quan Marta era alumna del nostre institut ja sabíem que la seua vida professional es decantaria cap al món de la imatge. Mal dit: de l'expressió de les emocions i la seua manera de vore el món a través de les imatges.

Ara, després de l'èxit del documental Facunda, basat en l'avassalladora personalitat d'una tia-àvia seua, ens presenta un llargmetratge que de segur que ens arribarà al cor.

Marta s'ha passat prop de dotze anys gravant l'evolució de l'Alzheimer de sa iaia Trini i com la malaltia va anar canviant totes les vides del seu entorn, ben especialment la de son iaio Paco. El resultat ha sigut un documental molt emotiu que ja està triomfant allà on es projecta i que tindrem tots ocasió de vore a partir del dia 26 de maig.

Un goig tot. I quan diem tot, volem dir tot.

Toda_una_vida-large