L’ALUMNE ANDREU GILABERT GUANYA EL TERCER PREMI DEL CERTAMEN ACTIBEN FUTUR

Clic per ampliar[Veure més fotos]

L’alumne Andreu Gilabert del cicle de grau mitjà de Sistemes Microinformàticsi Xarxes de l’IES Joan Coromines de Benicarló ha obtingut el tercer premi en la primera edició del certamen “Actiben Futur de foment de l’esperit emprenedor” per la seua idea de transport mitjançant drons.

[Llegir més…]

Amb aquest certamen l’ajuntament de Benicarló i el CEEI Castelló volen fomentar l’esperit emprenedor dels estudiants i premiar la creativitat dels projectes.

Des de L’IES Joan Coromines i més concretament, des de la assignatura d’Empresa i Iniciativa Emprenedora que imparteix la professora Lucia Bono, es va veure una oportunitat de posar en valor les idees innovadores de l'alumnat del centre.

El passat diumenge dia 12 es van lliurar els premis d’aquest concurs deixant a l’alumne de l'IES Joan Coromines en molt bona posició.

La comunitat educativa del Coromines vol donar l’enhorabona a Andreu, i també a tot l'alumnat que ha participat.

Seguiu així!