DIA DEL LLIBRE AL COROMINES

[Veure més fotos]

Un any més l’IES Joan Coromines ha celebrat el Dia del Llibre amb l’habitual entusiasme de sempre. Des dels diversos departaments didàctics es van organitzar activitats que a l’hora de la seua execució han estat tot un èxit.

A la tradicional «paradeta» de llibres s’ha incorporat enguany la venda de polseres «Candela», confeccionades per l’alumnat després d’haver assistit a uns tallers organitzats pels promotors d’aquesta iniciativa de lluita contra el càncer infantil.

L’alumnat de primer d’ESO ha pogut assistir a una xerrada sobre el papa Luna (s’han llegit un llibre que té com a protagonista aquest personatge tan important de la nostra Història) que han impartit els professors Juan Bautista Simó i Jaume Gozalbo (exprofessor i director de l’institut).

Tallers de henna, una "QR Race" per les instal·lacions de l’institut, quiditch al pati central, taller de química al laboratori, recital de poesia a diferents escoles del poble, "Jocs amb Jota" i una Scape room han completat un programa amb què ha gaudit molt l’alumnat i que ha aprofitat per tancar amb harmonia i joia el trimestre.

4MUXpN5Gaqvfr86N9