L’IES JOAN COROMINES A LES OLIMPÍADES DE QUÍMICA

Clic per ampliarYoussef Amakran Boussouf, Safae Boussouf y Karim Lahmami tres alumnes de 2n de Batxillerat de l’IES Joan Coromines van acudir a l’Olimpíada de Química, que any rere any és realitza a la Universitat Jaume I de Castelló.

El principal objectiu d’aquesta Olimpíada és difondre la Química i estimular l’estudi d’aquesta ciència entre els joves, així com servir de punt d’encontre entre el Batxillerat i la Universitat.

[Llegir més…]

Aquests alumnes van viure una experiència molt gratificant i enriquidora, en un ambient marcat més per la diversió que per la competitivitat. Es tractava de tres alumnes molt il·lusionats i motivats per la ciència que van compartir unes hores de Química amb 44 alumnes més de la província de Castelló.

Des del centre volem donar-los a tots l’enhorabona per l’esforç realitzat durant setmanes.