L’IES JOAN COROMINES A LA XIV FIRA INTERCOMARCAL D’OFERTA FORMATIVA

[Veure fotos]

Clic per ampliarEl passat dimecres 10 de maig, al passeig de Colom de Vinaròs, va tindre lloc la XIV Fira Intercomarcal d'Oferta Formativa on van participar tots els instituts de Formació Professional de les nostres comarques i també l'IES Joan Coromines, amb dues paradetes dels cicles de les famílies professionals: Informàtica i Administració.

[Llegir més…]

L'objectiu d'aquesta fira és permetre a tothom, especialment a l'alumnat que ha d'escollir itineraris educatius, informar-se sobre l'oferta de cicles d'FP que s'imparteixen als centres de casa nostra, els requisits, les vies d'accés als diversos cicles, els terminis d'inscripció, així com les sortides laborals de cada especialitat. Podeu trobar tota aquesta informació a la secció d'FP del nostre web.

Una de les activitats desenvolupades a la Fira va ser un test amb preguntes de caire informàtic, corresponents a la part de "Tractament de la informació i competència digital" de les proves d'accés a cicles superiors. Els tres participants amb millors puntuacions i que rebran l'obsequi d'una memòria USB de 128GB han estat:

• Bogdan Broicea
  • Ian Soria Alsina