ALUMNAT DE L’IES JOAN COROMINES A ROBOTET 2018

Ian Soria i Olatz Quevedo de 1r de Batxillerat, Daniel Naranjo i Maksym Nykytiuk de 3r d'ESO, amb els professors J. Manuel Lluch i Eloi Forés, van viatjar el passat divendres 20 d'abril fins a l'IES  Rodrigo Botet de Manises (València), per a participar en la competició de robots "ROBOTET".

Allà, alumnes procedents d'arreu de la Comunitat Valenciana van presentar els seus robots.Robots en els quals han estat treballant durant el passat any i que ara havien de mostrar el que sabien fer.

Hi havia tres competicions principals:

• "Duelo", on els robots han de completar un circuit en el menor temps possible.
  • "Invictus", on els robots han de sortir d'un tancat esquivant els altres robots, en el menor temps possible.
  • "Sumo", on els robots lluiten per treure l'altre de la pista.

Vam gaudir molt, del gran ambient, de les competicions i de poder veure les creacions dels alumnes en moviment. La millor actuació la vam fer amb els robots de sumo on vam arribar fins semifinals, una molt bona marca, comptant amb què participaven 45 robots en aquesta categoria. Destaquem també, el gran treball de l'organització, proveint de lloc i endolls per als portàtils i els robots.