L’IES JOAN COROMINES PARTICIPA A LA III TROBADA CO-MEDIANT

[Veure més fotos]

Dimarts 24 d'abril, l'IES Joan Coromines va participar en la III Trobada Co-mediant.

Un total de 323 persones, entre alumnat i professorat, en representació de 20 instituts públics de la província van participar en aquesta trobada, organitzada per la Federació d'Associacions d'Estudiants (Fades) i l'IES Violant de Casalduch de Benicàssim, baix el lema "La mediació, des de la veu de l'alumnat". [Llegir més…]

Un dels actes centrals va ser el "Conta'm", on l'alumnat explica bones pràctiques de mediació, convivència i participació en els centres.

També es van realitzar tallers, jocs i l'estrena del musical "Inseparables", creat i interpretat per alumnat i professorat del Violant.

En meitat de la jornada, dinar de germanor. Paella i macarrons. Tot boníssim!

L'alumnat del Coromines va xalar de valent i va tornar cansat però content amb la convicció d'haver aprés moltíssim de l'experiència.

Tornarem a la pròxima edició!!

Informació que ens envien des de IES Violant de Casalduch Benicàssim

Passaparaula resum