L’IES JOAN COROMINES A LA III EDICIÓ DEL CONCURS ROBOTET

Tres alumnes de l'Ies Joan Coromines George Constantin (4ESO), Maria Gonzalez i Alex Goran (2ESO), van viatjar fins l'IES Rodrigo Botet de Manises (València), per participar el passat divendres 15 d'abril de 2016, en la tercera edició de la competició de robots "ROBOTET".

Allà, alumnes procedents d'arreu de la Comunitat Valenciana van presentar els seus robots. Robots en què han estat treballant durant el passat any i que ara havien de mostrar el que sabien fer. Hi havia tres competicions principals:

• Velocitat: On els robots han de completar un circuit en el menor temps possible.
  • Obstacles: On els robots han de completar un circuit esquivant els obstacles, en el menor temps possible.
  • Sumo: On els robots lluiten per treure l'altre de la pista.

Vam gaudir molt, del gran ambient, les competicions i veure les creacions dels alumnes en moviment. Destaquem també, el gran treball de l'organització, proveint lloc i endolls per als portàtils i els robots, i com no lloc i mitjans (projectors, retransmissió en viu per circuit tancat de televisió) excel·lents per a gaudir de la competició d'una forma òptima.