ELS ALUMNES DE SEGON D’ESO DE L’IES JOAN COROMINES VISITEN VALÈNCIA (dt, 19 abr 2016)

[Veure fotos]

Clic per a ampliarL'alumnat de segon d'ESO del Joan Coromines va realitzar una visita cultural a la ciutat de València el passat dia 14 d'abril.

De matí van assistir a una representació teatral al centre Octubre, Diàlegs entre pares i fills, que va resultar entretinguda i divertida i va deixar un  regust a poc entre tots els assistents. A continuació es va visitar l'Ajuntament del cap i casal; hi van contemplar de prop el Penó de la Conquesta, l'espasa de Jaume I o els originals dels Furs. A continuació van sortir tots al balcó on unànimement van proferir el crit de “senyor pirotècnic, pot començar la mascletà!” Ben divertit.

[Llegir més…]

A continuació van anar a vore altres indrets emblemàtics com ara la Llotja, la plaça del Miracle del Mocadoret o les torres de Serrans. Entre altres coses els va quedar clar que signifiquen expressions tan nostrades com ara “estar apardalat” o “estar a la lluna de València”.

De vesprada es va realitzar una visita al Museu Sant Pius V, un dels més importants de l'estat, on van poder contemplar obres de Goya, Velázquez, Sorolla o Joan de Joanes.

Una tornada alegre cap a casa va posar fi a una jornada que es va compartir amb alumnat de l'IES Leopoldo Querol de Vinaròs i que caldrà repetir.