NOTÍCIA PUBLICADA AL DIARI LEVANTE DE LA VISITA DELS SOCIS DEL PROJECTE ERASMUS

El diari LEVANTE en la seua secció de les comarques de la Costera- La Vall d’Albaida- La Canal ha publicat la notícia de la presència del professorat i de l’alumnat provinent de les diferents escoles europees que participen al projecte ERASMUS+ del nostre IES: ” Notre alimentation, un acte citoyen“.

Durant la inauguració de la setmana de la Ciutat Educadora, el regidor Óscar Borrell ha donat la benvinguda a un centenar d’alumnes i professors de 9 països que participen en projectes europeus a dos centres educatius de la ciutat: l’IES JAUME I i el col·legi de la Concepció.

BENVINGUDA AL PALAU DE LA VILA, ONTINYENT