Alumnat seleccionat Erasmus+ – Projecte FP Grau Mitjà 2023-24.

L'associació d'Empresaris Tèxtils de la Comunitat Valenciana (Ateval) ha guanyat en la convocòtaria 2021 una Acreditació en el marc del Programa Erasmus+ 2021-2027, com a coordinador d'un consorci format pels següents centres: IES La Torreta (Elda), IES Sixto Marco (Elx), IES Serra Mariola (Muro d'Alcoi), IES Pou Clar (Ontinyent), IES Jaume I (Ontinyent), IES L'Estació (Ontinyent), IES Sivera Font (Canals).
per a la mobilitat d'alumnes de Grau Mitjà en Formació Professional per al curs 2023-2024 i acabats de graduar en el curs 2022/23. Això permetrà la realització completa del Mòdul pràctic en empreses d'àmbit Europeu, per la qual cosa va dirigit a alumnes de 2n curs de Grau Mitjà, i alumnes graduats en el curs 2022/23 (per a pràctiques extracurriculars).

A continuació presentem el llistat de l'alumnat seleccionat.

Eramus+Seleccionats