Televisió Comarcal. Projecte ERASMUS “Notre identité, c’est notre diversité”

El projecte Erasmus + que el departament de francès de l’IES Jaume I d’Ontinyent coordina amb altres 5 centres educatius europeus  “ Notre identité, c’est notre diversité”  s’ha vist afectat per  les circumstàncies tan especials que ens ha tocat viure durant este curs 2020-2021 a causa de la Covid-19 i que han condicionat la continuïtat de les activitats previstes.

Com que ha estat impossible realitzar cap visita, les activitats del projecte han hagut de modificar-se i adaptar-se a la nova realitat i per este motiu, els socis del projecte van acordar realitzar un vídeo, aquest que veiem, sobre la vida als centres educatius europeus en temps de Covid.

Els protagonistes són els alumnes de 3r ESO que cursen l’optativa de francès que han seleccionat algunes de les mesures adoptades al centre per mostrar-les als altres centres europeus pertanyents a aquest projecte Erasmus + i que es troben a Luxemburg, Xipre, França, Portugal i les illes Canàries.

Per altra banda hui mateix hem conegut que l’IES Jaume I ha estat seleccionat per la Conselleria d’Educació per a formar part de la Xarxa d’Instituts d’Excel·lència de Formació Professional a la Comunitat Valenciana amb l’objectiu de dinamitzar i concretar un projecte comú per a programar i executar actuacions de caràcter innovador, experimental i formatiu en matèria d’FP. En centre d’Ontinyent ha estat inclòs en el sector productiu de Tèxtil i Confecció, dins de la família professional de Tèxtil, Confecció i Pell.