Admissió i Matrícula d’ESO i Batxillerat – Procés d’admissió

ADMISSIÓ

El procediment d'admissió és el procés previ que cal fer per a matricular-se al curs 2023-2024 al nostre centre.

ESO

• -          Qui no ha de fer Admissió:
    1.   L’alumnat procedent dels col·legis adscrits te la plaça reservada sempre i quan la confirme al seu centre (no han d’entrar en el procediment d’admissió):
      • -          CEIP Martínez Valls
      • -          CEIP Vicent Gironés
    2.  L’alumnat que ja esta cursant al nostre centre l’ESO també te la plaça reservada i no ha d’entrar en el procediment d’admissió (independentment de si es repetidor o no)
  • -          Qui ha de fer admissió:

La resta d’alumnat que desitge estudiar al nostre centre haurà de participar al procediment d’admissió. Presentació de sol·licituds a telematricula.es del 4 al 12 de maig.

Batxillerat

• -          Qui no ha de fer Admissió:

L’alumnat que ja esta cursant al nostre centre Batxillerat te la plaça reservada i no ha d’entrar en el procediment d’admissió (independentment de si es repetidor o no)

• -          Qui ha de fer admissió:

L’alumnat de 4t d’ESO que vol accedir a estudiar Batxillerat al nostre centre (haja cursat o no l’ESO al nostre centre) ha de participar del procediment d’admissió. Presentació de sol·licituds a telematricula.es del 4 al 12 de maig.

La sol·licitud d'admissió es realitzarà telemàticament (si tens problemes pots vindre l'IES JAUME I i t'ajudarem a fer-la)

És important que indiques al fer-la un correu electrònic on coneixer el resultat de l'admissió.

Les persones interessades en fer l'admissió accedir a: