Transnational meeting in Portugal

Segona trobada presencial del projecte, el març del 2022

Ens trobem de nou als centres de Portugal, anem doncs a Lisboa i a Nazaré amb els següents objectius:

• Intercanviar experiències de la feina que estem fent cadascú des del nostre centre.
  • Fer un seguiment més detallat de les decisions que cadascú de nosaltres pren juntament amb el nostre alumnat i usuaris per donar forma al nostre espai d’experimentació i la nostra representació en teatre negre.
  • Supervisió de les aules negres que s’han creat als centres de Lisboa i Nazaré.
  • Resoldre dubtes de cada centre a l’hora de posar en marxa l’aula negra.
  • Posar en comú les dificultats trobades, buscar solucions entre tots, aprenent els uns dels altres.

En aquesta segona trobada, els professors i professores membres del projecte, exposen les seves experiències sobre el procés de posada en marxa de les aules de Teatre Negre, valoren les dificultats trobades i exposen propostes de millora per al desenvolupament del projecte a les successives trobades, amb una primera jornada interesantísima en la qual també visitem el museu del Teatre i la dansa de Lisboa.
El centre amfitrió ha preparat una mostra del seu treball, amb una representació de les alumnes de l’Academia “El futuro”.

També hem planificat la propera mobilitat a Grècia amb alumnes. En aquesta ocasió, l’alumnat de l’Eduardo Primo fará una mostra del projecte en qual estan treballant, amb una proposta de formació de banda de l’alumnat de Carlet, a l’alumnat de Lisboa, Nazaré, Turquia i Calamata, per a concloure amb una proposta teatral conjunta dels països participants en el projecte.

Les jornades les hem completat amb la visita a llocs meravellosos de Lisboa i Nazaré, amb un tast dels menjars típics de Portugal i com no podia ser d’altra manera amb una mostra de fados en un ambient màgic.

Una trobada carregada de col·laboració, cooperació, treball en equip i molta il·lusió per seguir en marxa amb el projecte.