PROJECTE ERASMUS+ 2020-1-ES01-KA102-081484

“Adquiriendo nuevas competencias personales y profesionales en formación profesional en un entorno europeo”
“Adquirint noves competències personals i professionals en formació professional en un entorn europeu”
“Acquiring new personal and professional competences in vocational studies in a European environment”

Aquest projecte va dirigit tant a alumnat del CFGM d’Atenció a la Dependència com a l’alumnat de Formació Professional Bàsica d’Informàtica d’Oficina, així com a personal que imparteix docència als cicles formatius del centre.

La incorporació de l’alumnat de FPB ha sigut fruit de l’experiència adquirida en el projectes anteriors i l’interès mostrat per l’alumnat, famílies i professorat. La participació en una mobilitat Erasmus+ és una acció motivadora per continuar formant-se i millorar la seua empleabilitat.

En aquest nou projecte hem incorporat nous socis, ampliant els països d’acollida i el nombre de participants.

Les mobilitats concedides son 18 de curta durada, 6 ErasmusPro, 1 Visita Preparatòria Prèvia, 4 job shadowing i 8 acompanyaments.

Job shadowing Portugal 2022

Malta ErasmusPRO 2022