PROJECTE ERASMUS+ 2018-1-ES01-KA102-049412

“Abriendo fronteras laborales y culturales en la Atención a la Dependencia”
“Obrint fronteres laborals i cultural en l’Atenció a la Dependència”
“Opening up labour and cultural borders in caring of dependent people”

Aquest és un projecte de continuïtat amb el que volem consolidar la nostra participació en el programa Erasmus+, oferint la possibilitat a l’alumnat del CFGM d’Atenció a la Dependència de realitzar el mòdul Formació en Centres de Treball, o part d’aquest, a un país europeu.

Com a novetat, respecte al projecte del curs anterior,  hem incorporat a Malta com a país d’acollida i mobilitats ErasmusPRO.

Mitjançant aquest projecte es pretén millorar l’empleabilitat del nostre alumnat, així com fomentar l’aprenentatge i la formació al llarg de la seua vida dins de les múltiples possibilitats que ens ofereix la Unió Europea.

Objectius del projecte:

• Millorar les competències personals, social, professionals i lingüístiques.
  • Dotar a la formació que oferim d’una dimensió internacional.
  • Compensar les desigualtats econòmiques del nostre alumnat oferint la possibilitat de participar al projecte als col·lectius més desfavorits.
  • Millorar les taxes d’empleabilitat de les persones recent graduades.

Dins d’aquest projecte també trobem mobilitats per al personal, concretament un job shadowing que es durà a terme en Malta i un altre a Turquia, les professores participants visitaran diferents centres educatius i empreses relacionades amb la família professional de  serveis socioculturals i a la comunitat.

Aquest projecte inclou un total de 23 mobilitats distribuïdes de la següent forma: 8 mobilitats ErasmusPRO, 8 mobilitats de corta durada, 2 job shadowing per a personal, una visita preparatòria prèvia i 4 acompanyaments.

Job shadowing Malta 2018

Malta 2019