PROJECTE ERASMUS+ 2017-1-ES01-KA102-037465

“Descubriendo nuevas posibilidades de empleabilidad dentro de la Unión Europea”
“Descobrint noves possibilitats d’empleabilitat en la Unió Europea”
“Finding new job possibilities in the European Community”

Amb aquest projecte els cicles de Formació Professional encetem la nostra participació al programa Erasmus+, mitjançant el qual pretenem millorar la formació que oferim al nostre alumnat.

D’una banda esperem que l’alumnat participant continue desenvolupant les seues competències personals, socials i professionals dins d’un marc europeu, ajudant-li a augmentar les seues possibilitats d’empleabilitat i la seua inserció social.

De l’altra, el personal participant tindrà l’oportunitat de conèixer noves ferramentes metodològiques i saber fer al lloc de treball que repercutiran de forma positiva en el centre. Al mateix temps, degut al caràcter d’aquests programes millorarà les seves competències lingüístiques en diferents llengües europees.

Aquest projecte està compost per 8 mobilitats per a l’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà d’Atenció a Persones en situació de Dependència i 2 mobilitats per a personal.

Itàlia juliol 2017

• 3 mobilitats d’alumnes recent titulades.
  • 2 mobilitats de professores job shadowing.

Itàlia maig 2018

• 5 mobilitats d’alumnes.