Activitats i Jornades

Visita David Ibiza, CEO d’AIUDO (novembre de 2021).

Responsable de l’empresa AIUDO que té com a propòsit millorar la qualitat de vida de les persones majors acompanyant-se amb cuidadors especialitzats per a cada situació particular.

El ponent va acudir al centre a una jornada de sensibilització cap a l’emprenedoria amb l’alumnat de segon curs del cicle d’Atenció a persones en situació de dependència cap a l’emprenedoria. Aquesta jornada tenia com a objectiu “motivar els alumnes del nostre centre per la cultura emprenedora”. En definitiva, el ponent va explicar la seva experiència al món laboral.

Visita de Lanzadera, Marina d´Empreses. (desembre de 2022)

Lanzadera, Marina d’Empreses, naix amb la missió de formar, recolzar i finançar els emprenedors d’avui i del futur i constitueix una aposta per la creació de riquesa, ocupació i foment de l’emprenedoria. Aquest espai, permet crear les condicions necessàries per a fomentar la iniciativa individual i el talent.

Es tracta del taller “Workshop: Emprendimiento Lego”, organitzat per afavorir l’emprenedoria per visualitzar la necessitat de desenvolupar accions que motiven l’alumnat a emprendre iniciatives cap a l’emprenedoria en general i en les seues versions social, sostenible o col·laborativa, com una altra alternativa a l’ocupació per compte alié.

Convocatòria premi disseny Logo aula emprén. (desembre de 2022).

Un dels objectius per crear l’Aula Emprén que ens vam plantejar va ser la promoció d’un concurs entre tot l’alumnat del centre l’objectiu del qual era dissenyar un logo i un eslògan per a inserir-lo en un suport Rollup i visualitzar així l’Aula. Els requisits per poder participar eren entre altres que el disseny fos personal sense còpies i que representara els valors de l’emprenedoria.

FOTO DEL GUANYADOR DEL PREMI EMPRÉN 2022_23

Fira d’FP Alzira (abril 2023)

Els cicles d’Informàtica i Serveis a la Comunitat, han estat presents en la Fira d’FP organitzada per l’Ajuntament d’Alzira. Ha sigut una jornada molt profitosa per a informar al futur alumnat i a la societat en general sobre el bon moment que viuen aquestes famílies professionals.

I Jornada d’Empreses (29 abril 2023)

I Jornada d’Empreses on s’han reunit representants d’Empreses i anica alumnes de les famílies professionals presents al centre per a transmetre les seues experiències i orientacions a l’alumnat cap a les bones pràctiques en l’empresa.