Notícies premi AEPD

Onda zero ens entrevista

Aquesta setmana hem conversat amb diferents mitjans de comunicació que estaven interessats a conéixer el nostre projecte pel qual havíem rebut, divendres passat, 28 de gener, el premi a les bones pràctiques educatives concedit per l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD). Si voleu veure el lliurament de premis, nosaltres eixim a partir del minut 47. Enllaç a l’esdeveniment.

El dimarts vam estar a la ràdio, Onda zero, en Elx, on ens va entrevistar Mayte Vilaseca. La periodista va ser molt simpàtica i professional, aconseguint que els nervis, a poc a poc, s’anaren difuminant.

A l’entrevista assistirem el director, Fran Ramírez, dues alumnes de batxillerat que van participar i continuen participant en el projecte, Sara Vázquez i Carmen Ortiz i jo, Trinidad García, coordinadora TIC, coordinadora del projecte i professora d’informàtica.

Per si us apeteix escoltar el podcast de l’entrevista, us deixem ací l’enllaç.

Però no acaba ací. Onda zero, que forma part d’Atresmedia, també ens va mencionar, l’endemà passat del lliurament de premis, ja que en la categoria de comunicació, Atresmedia també havia sigut premiada. Tota la notícia ací.

El mateix dimarts 2 de febrer, ens va entrevistar TVCrevillent i en la web “El meu poble” també ens van mencionar. Si us abelleix una mica de lectura, ací us deixem l’enllaç.

La nostra intenció ha sigut sempre conscienciar al nostre alumnat amb accions realitzades per alumnat major, de batxillerat. El premi va arribar després, va ser una sorpresa, la veritat. Vam veure les bases de la convocatòria i sense pensar-ho, ens vam presentar. Així que estem molt agraïts a l’AEPD per considerar el nostre projecte “Ciberconvivència emocional” favorable com a pràctica educativa de conscienciació davant el mal ús de les xarxes socials i la privacitat de les dades i mereixedora del premi atorgat.

Trinidad García Pérez