Projecte eTwinning

Together Active For Climate, eTwinning.

Has votat ja?

Together active for climate és un projecte col·laboratiu entre tres països: França (lycée Pierre Mondès France, de la roche-sud-Yon) Dinamarca (Vardeegnens Gymnasieforberedende Efterskole, de Varde) i Espanya (IES Canonge Manchón) sent l’organitzador França. Com el propi nom indica, aquest projecte, en el qual treballen junts alumnes dels 3 països, tracta sobre “El canvi climàtic”, perquè és un tema que preocupa moltíssim i no s’està fent prou, o creus que sí?.

Cada país està realitzant aquesta activitat amb els seus alumnes, on a través de dibuixos, expressen la seua preocupació pel futur del nostre món, un món que compartim i  l’únic disponible per a tots els éssers vius que l’habiten. El dibuix del guanyador d’entre els que us hem presentat ací, representarà a Espanya. En total hi ha 46 alumnes i 5 professors participant en nostre centre en aquest projecte, la majoria alumnat de 4t de l’ESO i de 1r de Batxillerat.

Fins quan podrem votar? Podrem votar fins al 6 de desembre, així que, afanyar-vos!!!! Els guanyadors s’anunciaran uns dies després.

(Informació proporcionada per Nacho Bonel, coordinador del projecte a Espanya)

Carlos Sánchez