Laura Candel

Una campiona entre nosaltres!!

Hui us parlarem de Laura Candel Parres, alumna i companya en el nostre centre educatiu i que sembla ser una estrela en el Kung-Fu!

Hem parlat amb ella i ens ha comptat una mica la seua trajectòria.

Laura, ara alumna de 1r de batxillerat de ciències, va començar a practicar aquest esport quan tenia només 6 anys, perquè una amiga seua volia apuntar-se. Així que els pares d’ambdues van parlar i van decidir apuntar-les.

Laura ha tingut una carrera excel·lent. Va participar en un campionat nacional en 2017, on va quedar tercera, i recentment també ha participat en un altre nacional, on ha quedat en la mateixa posició.

Però no acaba ací, i és que també va participar en un campionat internacional amb països com França, Itàlia o la Xina… entre altres, on va acabar en segona posició.

Laura a més ens volia donar un missatge, i és el bonic que és practicar un esport com el Kung-Fu, perquè no sols et forma físicament, afavorint un estil de vida saludable i estar en forma, sinó què també ens forma com a persones, ajudant-nos en el desenvolupament de la nostra personalitat, aportant molts valors com poden ser la constància, el treball, l’esforç…

En resum, el Kung-fu és un esport molt recomanable per a les persones que encara no sàpien que esport fer i estiguen buscant una activitat física per al seu temps d’oci.

Enhorabona, Laura!

Carlos Sánchez