Fi de curs

Acomiadament del curs

No volíem deixar de publicar una última notícia per a tancar aquest curs escolar 21-22. Però en dues setmanes des que publicàrem l’última notícia han passat moltíssimes coses, entre elles la finalització de les classes.

Hem tingut moltes activitats, excursions, lliurament de premis, orles… bo, un sense parar des del dilluns 13 de juny. De fet, aqueixa setmana va ser també l’última que vam posar la música en el centre amb el tema “Transmets energia” del grup “Buhos”.

Però començarem a poc a poc a explicar-vos.

• El dilluns 13, l’alumnat de 1r d’ESO, va passar el matí en la piscina municipal.
  • El dimarts 14, l’alumnat de 3r de l’ESO de l’optativa d’informàtica, va realitzar una eixida a la UMH d’Elx per a la presentació del projecte “Programa Tu Obra”, on el robot és un protagonista més del curt. La veritat, són uns artistes, bravo! Podeu veure el vídeo ací. Segur que us agradarà! Es diu “Robotuber“.
  • També dimarts 14, a la casa de cultura, es va celebrar a la vesprada el lliurament de premis extraordinaris a l’excel·lència educativa i projectes d’innovació educativa. Nosaltres vam tindre diverses alumnes i dos projectes premiats que van rebre el merescut reconeixement. L’acte es va tancar amb una actuació de la nostra banda, la Canon G Band.
  • El dimecres 15, l’alumnat de 1r i 2n d’ESO, van anar a Terra Mítica.
  • El dijous 16 va ser la graduació per a l’alumnat de 4t de l’ESO
  • El divendres 17 va ser la graduació per a 2n de batxillerat, cicles formatius i també el lliurament de premis dels projectes empresarials.
  • El dimarts 21 l’excursió a Terra Mítica per als nivells superiors a partir de 3r de l’ESO.
  • El dimecres 22, alumnat de batxiller va anar a Tabarca amb el departament de biologia.

Segur que encara m’he deixat moltes coses per explicar-vos, i molts altres premis i reconeixements, però si heu seguit les xarxes socials, segur que ja ho sabeu, com el premi d’Adriana Bautista com a finalista en el XVII concurs de millors relats breus juvenils de la la província d’Alacant.

Finalment, recordar-vos que encara ens queda un important concert de la banda del nostre centre, la “Cànon G Band”, que actuarà divendres que ve 1 de juliol a les 22.00 a la casa de cultura. No t’ho perdes!

Us deixem unes quantes fotos de recopilació i ja només ens queda desitjar-vos un feliç estiu i…

a descansar!