Codeweek 2022

EIXIM EN EL MAPA!

Aquest curs acadèmic 22-23, també hem preparat activitats per a motivar al nostre alumnat en la programació i fer-los veure la importància del pensament computacional, mitjançant la realització de jocs.

La Codeweek és una iniciativa per a acostar la programació d’una forma més lúdica i interessant. Aquest curs se celebra del 8 al 23 d’octubre i participen molts països d’Europa. Us deixem el seu web ací.

Per als cursos de primer cicle, hem pensat el joc del “Pong” que tant els agrada i que ja hem realitzat altres anys. Ho programaran amb Scratch, bé la versió offline (disponible en l’ordinador de classe) o bé amb la versió en línia, si l’alumnat el prefereix.

Per als nivells superiors, s’ha programat el joc “Adivina la bandera” per a realitzar amb el llenguatge de programació Python.

Desitgem que els agrade, s’ho passen bé programant i aprenent al seu torn xicotetes pinzellades sobre el món de la programació.