Un llibre, un desig

CAMPANYA NADALENCA D’ANIMACIÓ A LA LECTURA

UN LLIBRE, UN DESIG

Com podeu comprovar en el següent document, la biblioteca ha llançat una campanya d’animació a la lectura per a aquestes festes que s’acosten. Consisteix a passar por la biblioteca per a emplenar una targeta amb dos missatges:

• En un costat de la targeta, per dins, escriurem el títol d’un llibre que desitgem i que ens agradaria tindre a la biblioteca de la nostra casa.
  • En l’altre costat de la targeta, escriurem un desig nadalenc.

Després, la penjarem en els arbres de Nadal disposats en les finestres de la biblioteca. Quan tornem de vacances, farem el sorteig i una d’aqueixes targetes serà la premiada amb el llibre.

Com pot participar tant alumnat com professorat, farem el sorteig per separat. Tindrem un premi per a l’alumnat i un altre per al professorat.

Així que, des de l’equip de biblioteca, us animem a tothom a participar.

No oblides posar el teu nom en la part de darrere de la targeta!

campanya_nadalenca_biblioteca

L’equip de biblioteca