Presentació 1r llibre Racó de lectura

Benvinguts a la presentació del primer llibre del racó de lectura d’aquest curs 2021-2022!

La passada vesprada del 10 de novembre va tindre lloc la presentació del llibre “Wonder” al saló d’actes de la casa de cultura José Candela LLedó a les 19:00 hores. Aquest llibre, escrit per R. J. Palacio (Raquel Jaramillo Palacio), és un llibre que de segur us agradarà i per aquest motiu, encara que no vinguéreu a la presentació, us animem a llegir-lo.

Una curiositat de Wonder, és que està dividit en diferents parts, i cada part, conta la mateixa història però des d’un punt de vista diferent.  Algunes d’aquestes parts estan contades pel mateix protagonista, August (o Auggie), altres contades per la seua germana Olivia, altres pels seus millors amics, Summer i Jack i també per la parella i per la millor amiga d’Olivia, Justin i Miranda.

El llibre va ser presentat per la professora d’anglés Maria Dolores Asensi juntament amb l’alumnat de l’aula específica que, com August, el protagonista del llibre, tenen alguna característica que fa que siguen especials, però per a res diferents de nosaltres, ja que els agraden les mateixes coses, els agrada divertir-se i es comporten com qualsevol altre alumnat de la seua edat. En realitat, totes les persones tenim alguna cosa especial i aquesta és la màgia de nosaltres, la diversitat. Bé, doncs aquest alumnat, s’encarregà en la presentació de llegir alguns fragments del llibre o frases d’alguns personatges, com el professor Browne.

A part de la presentació, també es va mostrar el tràiler de la pel·lícula basada en aquest mateix llibre, publicada en 2017.

La veritat és que va ser una presentació molt amena i ho feren tots i totes molt bé.

Ara ens tornarem a reunir per a fer el col·loqui el pròxim 9 de desembre a les 19:00 hores al mateix lloc.

Què, ¿us animeu?

Gaudeix la lectura i aprén de les vivències d’altres persones. Això ens fa més humans.

Carlos Sánchez