8ª Edició del Racó de Lectura

Descobreix el Racó de Lectura del curs 2023/2024 amb Victoria Schwab

Benvolguda comunitat educativa del IES Canonge Manchón! Ens complau enormement anunciar l’inici d’una nova aventura literària: el Racó de Lectura del curs 2023/2024. Enguany, estem encantats de comptar amb la participació activa dels nostres estudiants en l’elecció de la primera lectura, fent d’aquest espai un reflex més autèntic dels gustos i interessos de la nostra comunitat.

La responsable de dirigir la primera sessió del Racó de lectura serà la professora de Formació i Orientació Laboral, Ana Isabel Alfonso Carreres, que tractarà de transmetre el seu amor per la literatura a l’alumnat participant per a fer d’aquesta lectura un viatge enriquidor.

L’obra seleccionada per a esta ocasió és «La ciudad de los fantasmas» de la talentosa autora Victoria Schwab. Esta elecció, influenciada pels propis alumnes, ens porta a explorar les dimensions del misteriós i el sobrenatural, prometent una travessia literària única.

Detalls de la primera sessió:

Data: 14 de novembre de 2023
Hora: 19:00h
Lloc: Sala d’Usos Múltiples

La primera sessió serà una presentació de l’obra dirigida per la professora Ana Isabel Alfonso Carreres que ens submergirà en l’intrigant univers de «La ciudad de los fantasmas».

Segona sessió per a comentar impressions:

Data: 19 de desembre de 2023
Hora: 19:00h
Lloc: Sala d’Usos Múltiples

La segona sessió serà una oportunitat perquè tots nosaltres compartim les nostres impressions, pensaments i reflexions sobre la novel·la. Este intercanvi enriquidor ens permetrà explorar junts els diferents matisos de la història.

No perdes l’oportunitat de submergir-te en este món literari amb nosaltres. El Racó de Lectura és un espai obert a tots els apassionats de la lectura, i junts crearem un ambient acollidor on la imaginació florisca. Ens veiem el 14 de novembre per a embarcar-nos en esta emocionant aventura literària!