Timbre del 25 al 28 de març

LLIURE

Nino Bravo

Ja escoltem en una altra ocasió a Nino Bravo. Aquesta vegada us posarem un tema molt bonic i amb un significat molt especial, perquè la van escriure per a Nino Bravo en 1972. Alguns diuen que la cançó fa referència a un jove que havia mort creuant el mur de Berlín. No va escoltar l'”alt” i li van disparar. Uns altres diuen que no feia falta anar-se tan lluny perquè Espanya estava sota la repressió del franquisme i també cridava ser lliure.

Aquesta setmana s’han escoltat molts temes de Nino, programes de televisió, de ràdio… perquè s’ha celebrat el 50 aniversari de la seua mort. Va morir el 16 d’abril de 1973 en un accident de cotxe. Nino era valencià i la seua carrera musical va ser molt curta, va morir als 28 anys, però molt important per a tots els joves d’aqueixa època.

Cinquanta anys després de la seua mort, la seua música continua sonant tan bonica com sempre. No us deixem la lletra perquè amb escoltar-la amb una mica d’atenció, pensem que és suficient. Una lletra molt, però que molt bonica i amb molt de significat.