Admissió

ADMISSIÓ EN ESO, BATXILLERAT, FPB I CICLES FORMATIUS

Si vols demanar plaça en altre centre per a cursar ESO, o si vols demanar plaça en Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior o Formació Professional Bàsica, siga al nostre centre o en qualsevol altre, cal fer una preinscripció telemàtica.

TERMINIS

• Per a FPB i Cicles Formatius de grau mitjà o superior: Del 19 al 29 de maig.
  • Per a ESO i Batxillerat: Del 26 de maig al 3 de juny.
  • La sol·licitud telemàtica es fa des de la pàgina web habilitada per Conselleria: TELEMATRÍCULA.
  • La tramitació no podreu fer-la fins al primer dia de preinscripció.

NOVETAT

• A causa de la Covid-19 no caldrà entregar cap documentació al centre en el moment de la preinscripció. Només fer la sol·licitud telemàtica.

Prem les fletxes per a canviar de pàgina.

CALENDARI-ADMISSIO-TOTS-ELS-ESTUDIS-22-23

INSTRUCCIONS PER A FER LA SOL·LICITUD

• HA DE PRESENTAR LA SOL·LICITUD EL PARE, MARE O PERSONA TUTORA LEGAL DE L’ALUMNE/A per al qual se sol·licita plaça escolar, llevat que siga major d’edat.
  • Cal entrar en la web TELEMATRÍCULA i dins en l’apartat Procés d’admissió. Ací, seleccionar l’assistent telemàtic per als estudis en els quals us interesse demanar plaça.
  • Per a poder realitzar la sol·licitud és necessari la verificació prèvia de la identitat de la persona sol·licitant mitjançant el DNI + IDESP o DNI + N. SUPORT o NIE +IXESP i un correu electrònic al qual us enviaran un enllaç per a començar a fer la sol·licitud.

Podeu trobar més informació en la secció del menú Orientació acadèmica – Admissió.