Exposició Dibuixant Emocions

Aquest 8 de maig, s’ha inaugurat l’exposició “Dibuixant Emocions” de l’IES Camp de Túria amb la presència de l’Alcalde i la Regidora d’Educació de Llíria i l’assistència d’alumnat, famílies i professorat del centre. Els treballs artístics recollits en aquesta mostra -que apertanyen a l’Etwinning “Emotiones Apud Ovidium, Scientia et Ars” dins del projecte d’Acreditació Erasmus+ “Connecting hearts, inspiring minds”-, s’han treballat en l’assignatura EPVA (Educació Plàstica Visual i Audiovisual) en els grups de 3r ESO A, B i C i de 2n ESO D.

Aquesta iniciativa va sorgir davant la problemàtica que estem vivint en la que els jovens tenen cada vegada més dificultat per a canalitzar i gestionar les emocions.

Tant és així que aquest projecte posa el focus d’atenció en la gestió emocional i en la importància de treballar l’expressió personal i el llenguatge visual.

El professorat involucrat vol així contribuir a millorar el benestar de l’alumnat i, per tant, millorar la qualitat d’aprenentatge.

La professora d’art, Sagrario Serrano, ha defensat la importància de les arts, independentment de les preferències cap a una carrera artística, ja que la creativitat, el pensament crític i la consciència cultural són ferramentes essencials per aconseguir un desenvolupament integral en un món cada vegada més divers.

Per l’altra banda, la coordinadora Erasmus va entrevistar a l’Alcalde Joan Manuel Miguel qui va mostrar molt d’interés per les inciatives del nostre centre i va resaltar la qualitat de la mostra.

L’exposició romandrà fins al 17 de maig a la Oficina de Turisme de Llíria.